Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Vítek Měsíčková, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:01:58Z
dc.date.available 2012-03-09T07:01:58Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15268
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou metody stanovení hodnoty zákazníka pro společnost Bosch Rexroth, spol. s r.o. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení základních pojmů souvisejících s problematikou hodnoty zákazníka a CRM (Customer Relationship Management). Odbor-ná literatura není v definici hodnoty zákazníka jednotná. V práci bude hodnota zákazníka vnímána vždy z pohledu společnosti. Dále jsou vysvětleny jednotlivé metody stanovení hodnoty zákazníka, které odborná literatura uvádí. Teorie také zahrnuje vysvětlení vztahu zákazníka a společnosti v souvislosti s jeho hodnotou pro společnost. Praktická část obsahuje představení společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. a analýzy při-bližující její postavení na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, PESTE analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, způsobu využití marketingové ko-munikace s ohledem na segmentaci zákazníků jsou navrženy možné metody stanovení hodnoty zákazníka pro společnost. Projektová část se zabývá zavedením CRM systému, vhodné segmentace zákazníků a riziky spojenými s možností ztráty zákazníka. Vypracovaný projekt je závěrem podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 2055331 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject hodnota zákazníka cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject CRM cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza PESTE cs
dc.subject customer value en
dc.subject customer segmentation en
dc.subject CRM en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.title Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Methods of customer value quantification in the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šafrová Drášilová, Alena
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated Main theme of the Diploma thesis are methods of customer value quantification for the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The theoretical part is targeted mainly to the explanation of basic definitions concerning the questions of customer value and CRM (Customer Relationship Management). Accor-ding to the professional publications the customer value is not defined clearly. Customer value in the thesis is comprehended always from the company?s point of view. Further, there are explained particular methods of customer value quantifications mentioned in the professional publications. There is also explained relations between the customers and the company relating to customer value for the company. The practical part includes the introduction of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. and the analysis reflected the market position. It is the SWOT analysis and the PESTE analysis. Based on the contemporary situation of the marketing communication and its use regarding the customer segmentation the possible methods of customer value quantification are defi-ned. The project is dealing with the CRM implementation, suitable customer segmentation and the risks of possible customer loss. At the end, the project is put under control cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21981
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vítek měsíčková_2011_dp.pdfZablokované 1.960Mb PDF Zobrazit/otevřít
vítek měsíčková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vítek měsíčková_2011_op.pdf 926.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet