Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy Czech Style, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy Czech Style, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy Czech Style, s.r.o.
Autor: Miklová, Michaela
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenčního postavení firmy Czech Style, s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavní částí: teoretické, analytické a projektové. Úvodní část pojednává o teoretických poznatcích týkajících se problematiky konkurence, konku-renceschopnosti, konkurenčních strategií a strategických analýz firemního prostředí. V analytické části je charakterizována firma Czech Style a její největší konkurenti, dále jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Pro srovnání s vybranými konkurenční-mi firmami je popsána a zhodnocena firma Czech Style prostřednictvím mystery shoppingu. Pro zjištění potřeb zákazníků byl v rámci projektu proveden průzkum prostřednictvím elek-tronického dotazníku. V praktické části jsou na základě zjištěných nedostatků z vyhodnocených analýz a dotazníkového šetření navrhnuta taková doporučení, která pove-dou ke zvýšení konkurenčního postavení firmy Czech Style. Veškerá navrhovaná opatření jsou podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15277
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21226


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
miklová_2011_dp.pdfZablokované 3.390Mb PDF
miklová_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
miklová_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet