Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii
Autor: Dírerová, Martina
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je charakterizovat problematiku marketingového mixu s bližším zaměřením na produkt v společnosti Wainman Hawaii v České republice. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zeměřená na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu. Praktická část se zabývá spoločností Wainman Hawaii a její působení v České republice. Je tady znázorněna SWOT analýza a bližší definice produktu, ceny, způsobu distribuce a propagace společnosti. V neposlední řade sem v této části bakalářske práce vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření, ktoré bylo zaměřeno na spokojenost zákazníků s analyzovanou značkou společnosti a navrhla určitá opatření, ktoré by mohli přispět k efektívnějšímu využití marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15320
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 22554


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dírerová_2011_bp.pdfZablokované 2.067Mb PDF
dírerová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dírerová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet