Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Autor: Satinská, Veronika
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15334
Datum: 2011-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18771


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
satinská_2011_bp.pdf 4.493Mb PDF Zobrazit/otevřít
satinská_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
satinská_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet