Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích
Autor: Zárubová, Veronika
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky seniorů jako cílové skupiny v marke-tingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika stáří a stárnutí, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovými komunikacemi a poslední část se týká cestovního ruchu a cestování seniorů. Praktickou částí je analýza ? výběr cestovních kance-láří zčásti nebo zcela zaměřených na seniory a následné srovnání jejich nabídek a komuni-kace směřované na tuto cílovou skupinu. Na základě výsledků analýzy je vypracován pro-jekt, kterým je navržení fiktivní cestovní kanceláře pro seniory, její nabídky a zejména ko-munikační strategie zacílené na seniory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15355
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18436


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zárubová_2011_dp.pdf 2.670Mb PDF Zobrazit/otevřít
zárubová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zárubová_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet