Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Autor: Železná, Žaneta
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast věrnostních programů a jejich zapojení v direct marketingové komunikaci. V praktické části se zaměřuje na rozbor věrnostního programu společnosti Raiffeisenbank a programů jejich hlavních konkurentů, kterými jsou Česká spořitelna, GE Money Bank a Citibank. Dále šetří nejúspěšnější zahraniční programy Nectar a Tesco Clubcard. Prostřednictvím analýzy a srovnání parametrů, komunikace, výhodnosti a vnímání zmíněných programů jsou zkoumány prvky jejich úspěšnosti, atraktivity a efektivity. Závěr práce obsahuje návrh ideálního programu a doporučení pro jeho efektivní zavedení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15363
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18733


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
železná_2011_bp.pdf 2.866Mb PDF Zobrazit/otevřít
železná_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
železná_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet