Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění
Autor: Bém, Ladislav
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce je i návrh komunikační kampaně rebrandingu produktu, jenž vychází z poznatků předchozích částí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15416
Datum: 2011-09-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18367


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bém_2011_dp.pdf 2.281Mb PDF Zobrazit/otevřít
bém_2011_vp.zip 84.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
bém_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet