Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce
Autor: Špalek, Mojmír
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je otázka, zda si lze koupit loajalitu zákazníků. A jakou hodnotu má jejich věrnost, pokud je motivována ekonomickými pobídkami. První část práce vymezuje základní začlenění věrnostních a loyalty programů do struktury marketingových komunikací. Současně se věnuje základům brand buildingu. Druhá, praktická část, se věnuje nalezení odpovědi, kde vzniká věrnost a loajalita ke značce a jak tato souvisí s věrnostními programy založenými na ekonomických pobídkách. Výzkumná část práce se pak prostřednictvím konkrétního výzkumu snaží potvrdit v rámci této práce stanovené základní hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15462
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18723


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špalek_2011_bp.pdf 1.009Mb PDF Zobrazit/otevřít
špalek_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špalek_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet