Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací
Autor: Nieslanik, Marek
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace studentské univerzitní televize Neon TV v rámci Univerzity Tomáše Bati. Hlavním obsahem je shrnutí teorie komunikace médií jako celku a její aplikace v praxi za přihlédnutí ke studentským podmínkám a mož-nostem. V praktické části je důkladně analyzována současná situace Neon TV. Tuto pasáž zakonču-je výzkum efektivity propagačních ploch na budovách UTB. Všechny získané poznatky jsou v závěru shrnuty a aplikovány do návrhu další komunikační strategie univerzitní tele-vize Neon TV.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15466
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18764


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nieslanik_2011_bp.pdf 818.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
nieslanik_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nieslanik_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet