Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.
Author: Hlavicová, Radka
Advisor: Doležal, Dušan
Abstract: Předmětem bakalářské práce s názvem Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. je návrh marketingového strategického plánu pro firmu, která působí na trhu jako autorizovaný prodejce nových vozů značky Citroën a Mitsubishi. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou vypracovány poznatky z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Teoretická část se zabývá pojmy marketing a strategický marketing, dále marketingovým strategickým plánováním a samotným marketingovým strategickým plánem. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit firmy. Nechybí zde ani situační analýza a navržený marketingový strategický plán a jeho přínosy pro organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15546
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 20958


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hlavicová_2011_bp.pdf 46.77Mb PDF View/Open
hlavicová_2011_vp.pdf 663.0Kb PDF View/Open
hlavicová_2011_op.pdf 833.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account