Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely
Autor: Habich, Jan
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií a uživatelského chování pro potřeby marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15558
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18747


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
habich_2011_bp.pdf 3.658Mb PDF Zobrazit/otevřít
habich_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
habich_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet