Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Autor: Marešová, Kateřina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na interní krizové komunikace ve firmě. Cílem práce je popsat aspekty chybně vedené krizové komunikace a na základě vysledovaných fakt popsat její dopady na zaměstnance a vytyčit doporučení. Teoretická část obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci s ohledem na vnitrofiremní, rozebírá důvody, proč komunikovat v období krize a zabývá se otázkou, jak vést krizovou komunikaci. V této sekci pak rozpracovává komunikační kanály, práci krizového managementu a nastiňuje důležitost komunikačního plánu. Hlavní, praktická část, teoretické poznatky aplikuje do praktického pohledu a analyzuje na základě výzkumného šetření chybně vedenou krizovou komunikaci pohledem zaměstnanců firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15560
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 18703


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marešová_2011_bp.pdf 756.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
marešová_2011_vp.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marešová_2011_op.zip 89.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet