Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Němečková, Adéla
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:58:57Z
dc.date.available 2012-03-09T10:58:57Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15611
dc.description.abstract V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě zjištěných skutečností navrhuji doporučení na zlepšení dosavadního stavu. cs
dc.format 69 cs
dc.format.extent 2181333 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject komunikace se zákazníkem cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject tourism en
dc.subject market segmentation en
dc.subject communication with the customer en
dc.title Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy cs
dc.title.alternative Marketing Mix Business with an Emphasis on Product Innovation Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated The work focuses on analysis of company marketing mix. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. In theory often cite the theoretical knowledge of the marketing mix of tourism, communication with customers, gaining new customers. The present practice of business, solve marketing mix, analyze the current strategy in the company and based on established facts suggest recommendations to improve the current situation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 19934
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
němečková_2011_bp.pdf 2.080Mb PDF View/Open
němečková_2011_vp.pdf 111.3Kb PDF View/Open
němečková_2011_op.pdf 94.45Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account