Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Gregořica, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T19:16:22Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:31Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1564
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání a přístupy jak s nimi bojovat. Tato část je věnována strategickému marketingu a zejména pak tzv. brand buildingu jeho metodám a také nejnovějším přístupům. Část praktická se zabývá analýzou působením firmy LANEX a.s. na trhu horolezeckých lan, přičemž analyzuje zásadní kroky, které firma učini-la s cílem zlepšit postavení a image značky na tomto trhu. Konečně v projektové části se věnuji hodnocení všech zásadních přijatých opatření a doporučením k dalšímu postupu zvy-šování globální konkurenceschopnosti firmy. cs
dc.format 106 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4316152 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject hodnota cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject image značky cs
dc.subject re-positioning cs
dc.subject re-branding cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject customer en
dc.subject value en
dc.subject brand building en
dc.subject brand image en
dc.subject re-positioning en
dc.subject re-branding en
dc.subject marketing communication en
dc.title Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan cs
dc.title.alternative Increase Of Competitiveness Of The Company LANEX In The Climbing Ropes Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated This master thesis revolves around the quintessential ingredient of any success-oriented company in the B2C sector: the company's competitiveness, built upon clear, well-founded, and effective marketing principles and brand building in particular. The theoretical part of this work aims at guiding the reader through some of the most pressing challenges compa-nies are trying to deal with these days. It also contains some guidance how to tackle these challenges and deliver better results in the long term by using strategic marketing and brand building techniques. The practical part delivers a close look at the company LANEX a.s., analyzing its brand performance in the climbing ropes market, and some of the crucial steps the brand has undertaken in the last years to amend its own image. Finally, in the last part of this work, the author is presenting his project, in which he is appraising the prior amend-ments, and devising a plan of next steps the company should consider in order to stay afloat. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 426
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
gregořica_2006_dp.pdfBlocked 4.116Mb PDF View/Open
gregořica_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
gregořica_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account