Vliv mateřské školy na vývoj předškolního dítěte

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv mateřské školy na vývoj předškolního dítěte

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv mateřské školy na vývoj předškolního dítěte
Autor: Mazanová, Monika
Vedoucí: Musilová, Marcela
Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na správný vývoj dítěte v předškolním věku a následně na přípravu v mateřské škole pro nástup do ZŠ. Pro nástup povinné školní do-cházky je třeba děti jak po stránce psychické tak po stránce tělesné správně připravit. Jejich svět ze dne na den promění ve svět plný učení a povinností. V teoretické části jsem se snažila popsat vývoj dětí. Nejvíce důležité pro zdárný vstup do ZŠ je, aby děti měli správnou slovní výslovnost. Ve škole na ně čeká mnoho nových věcí s kterými se budou muset postupně seznámit ( čtení, psaní, počítání ), a proto je nutno, aby již měli zvládnutou správnou výslovnost, aby se dokázali soustředit na další nové věci a nezaostávali za ostatními dětmi. Z hlediska motorického vývoje je rovněž důležité, aby dítě bylo pro nástup do školy připraveno. Otázka sociálního vývoje je také nedílnou sou-částí správného vývoje dítěte. V praktické části jsem za spolupráce pedagogů v MŠ mohla realizovat projekt za jehož pomocí se děti předškolního věku připravovaly pro nástup do ZŠ. Za pomocí různých úko-lů se učili jak správně držet psací potřeby, poslouchali jsme hudbu a snažili se zpívat, nau-čili jsme se rozeznat dopravní prostředky, poznali své tělo, psali jsme jeho jednotlivé části a nezapomněli jsme ani na matematiku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15671
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 19697


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mazanová_2011_bp.pdf 982.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
mazanová_2011_vp.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mazanová_2011_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet