Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka
Autor: Klementová, Kateřina
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace jsou dané cílové skupině velmi blízké. Součástí práce je návrh komunikace konkrétní značky při cílení na digitální spotře-bitele s využitím sociálních médií doplněných klasickými prostředky komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15695
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18396


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klementová_2011_dp.pdf 20.72Mb PDF Zobrazit/otevřít
klementová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klementová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet