Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald's
Autor: Svoboda, Michal
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá etikou ve vztahu k marketingu firem, konkrétně McDonald's. Marketing korporací může velmi silně ovlivňovat společnost v mnoha rovinách. Proto veřejnost kladně vnímá etickou aktivitu firem a pozitivně hodnotí tyto činnosti. Etické a samoregulační kodexy by měly mířit nad legislativní rámec. Firmám chovajícím se společensky zodpovědně dávají zákazníci častěji přednost. V teoretické části práce je popsáno téma etiky, práva, společenské odpovědnosti firem a její historie i náplně v EU a v ČR. Praktická část a výzkum vztahuje tuto problematiku na úspěšnou firmu McDonald's. Výzkum ukazuje sílu marketingu a střet etiky se ziskem v praxi. Zkoumá, analyzuje a komentuje vybrané formy marketingových komunikací McDonald's. Závěrem je věnován smyslu CSR, jeho míře dobrovolnosti, ale také zneužitelnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15718
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18722


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svoboda_2011_bp.pdf 5.949Mb PDF Zobrazit/otevřít
svoboda_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svoboda_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet