Analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Obstová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:53:03Z
dc.date.available 2012-03-09T13:53:03Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15819
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány poznatky z oblasti firemní identity s důrazem na image firmy. Dále jsou definovány základní pojmy marke-tingové výzkumu a SWOT analýza. Praktická část obsahuje představení firmy, analýzu jednotlivých prvků firemní identity a samotný marketingový výzkum. Na základě výsledku analýzy pak byly navrženy opatření pro zlepšení image firmy Wrigley na českém trhu. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 1715312 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Firemní image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní filosofie cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject Corporate image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate philosophy en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communications en
dc.title Analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu cs
dc.title.alternative Image Analysis of company Wrigley Ltd. on the Czech market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The goal of the graduation thesis is to analyze the image of the Wrigley Ltd. on the Czech market. The theoretical part is based on the literature developed knowledge of corporate identity, with emphasis on the company's image. Furthermore, defining the basic concepts of marketing research and SWOT analysis. The practical part includes introduction of the company, analysis of individual elements of corporate identity and marketing research itself. Based on the results of the analysis was proposed arrangements to improve the image of the Wrigley company on the Czech market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21276
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obstová_2011_bp.pdfZablokované 1.635Mb PDF Zobrazit/otevřít
obstová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obstová_2011_op.zip 26.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet