Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie
Autor: Němcová, Michaela
Vedoucí: Bílek, Vlastimil
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena firma ŽPSV, a.s. a její nový produkt SAB. V této části jsem zpracovala a zhodnotila zvolené marketingové strategie. Na závěr jsem navrhla pro firmu ŽPSV a.s. vhodné marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15920
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němcová_2011_bp.pdf 8.678Mb PDF Zobrazit/otevřít
němcová_2011_vp.pdf 871.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
němcová_2011_op.pdf 736.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet