Projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bočincová, Zuzana
dc.contributor.author Fojtíková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:09:26Z
dc.date.available 2012-03-09T15:09:26Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15932
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o. je rozčleněna na teoretickou část, která se zabývá teoretickými poznatky, týkajícími se marketingu, marketingové komunikace a také marketingem hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na samotný hotel Ogar, na jeho popis a umístění. Dále uvádí organizační strukturu, poskytované služby a cíle hotelu. Mimo tyto informace je zde pro další projektovou část sestavena analýza silných a slabých stránek ? SWOT, dále je prove-dena analýza konkurence, spokojenosti zákazníků na základě dotazníku a analýza dosud využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě těchto získaných informací je pak navržen projektový plán, který je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 95 s. cs
dc.format.extent 3049516 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject digital marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.title Projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of marketing communication in hotel Ogar, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Klein, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This master thesis on the theme Project of marketing communication in hotel Ogar, Ltd. is divided into a theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing, marketing communications and marketing of hotel services. The practical part is focused on specific hotel Ogar, a describing of the hotel itself and hotel location. There are so organizational structure, mission and objectives, and hotel services. Besides this information there is a further part of the project prepared an analysis of strengths and weaknesses ? SWOT, then there is his analysis of competition, the customers satisfaction on the basis of a questionnaire and the analysis has used marketing communication tools. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project, which is subjected to cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21063
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2011_dp.pdfBlocked 2.908Mb PDF View/Open
fojtíková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
fojtíková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account