Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Autor: Píbil, Pavel
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Za úspěchem reklamy stojí marketingová strategie firmy, na kterou navazuje kreativní stra-tegie. Kreativní strategie se skládá z pěti částí, kterými jsou strategie sdělení, reklamní ape-ly, informační obsah, formáty reklamy a způsob realizace reklamy. Každá z nich a zároveň všechny dohromady nesou svůj zásadní podíl na finální podobě a úspěchu reklamy. V teoretické části se tato práce zabývá částmi reklamní kreativní strategie a Hofstedeho kulturními dimenzi. Praktická část práce analyzuje kreativní strategii vybraných hypermar-ketů, supermarketů či diskontů v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15940
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18767


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
píbil_2011_bp.pdf 1.496Mb PDF Zobrazit/otevřít
píbil_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
píbil_2011_op.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet