Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.
Autor: Němečková, Tamara
Vedoucí: Burdová, Adéla
Abstrakt: V mé bakalářské práci se budu zabývat analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. Teoretická část vymezuje problematiku marketingového mixu služeb zpracovanou z odborné literatury a teoretických znalostí nabytých během studia. Dále popisuje SWOT analýzu. V Analytické části je nejprve charakterizována historie a současnost společnosti NWT a.s. a dále jsou provedeny prvky marketingového mixu služeb, které vychází z teoretické části. Současně je vypracována SWOT analýza společnosti. Výsledkem této bakalářské práce je nastínění návrhů a doporučení k efektivnějšímu využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb v podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15948
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21255


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němečková_2011_bp.pdf 2.172Mb PDF Zobrazit/otevřít
němečková_2011_vp.pdf 117.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
němečková_2011_op.pdf 789.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet