Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. |
Autor: |
Němečková, Tamara
|
Vedoucí: |
Burdová, Adéla
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se budu zabývat analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. Teoretická část vymezuje problematiku marketingového mixu služeb zpracovanou z odborné literatury a teoretických znalostí nabytých během studia. Dále popisuje SWOT analýzu. V Analytické části je nejprve charakterizována historie a současnost společnosti NWT a.s. a dále jsou provedeny prvky marketingového mixu služeb, které vychází z teoretické části. Současně je vypracována SWOT analýza společnosti. Výsledkem této bakalářské práce je nastínění návrhů a doporučení k efektivnějšímu využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb v podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15948
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21255
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet