Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
Autor: Duda, Jan
Vedoucí: Pivnička, Michal
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti na ruském trhu. Pokračováním praktické části je projekt na základě poznatků provedené ana-lýzy. Na konci projektu se nacházejí další doporučení a možnosti zlepšení online marketingové komunikace v budoucnu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15986
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Průmyslové inženýrství
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
duda_2011_dp.pdfZablokované 1.814Mb PDF
duda_2011_vp.pdf 33.05Kb PDF Zobrazit/otevřít
duda_2011_op.pdf 33.02Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet