Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Džavík, Pavel
dc.contributor.author Kocourková, Magdalena
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:19:06Z
dc.date.available 2012-03-09T16:19:06Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16010
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury. Druhá analytická část práce se zabývá důkladnou analýzou zkoumané společnosti Agentury-D, s.r.o. Podrobně je představena její historie a produkty. Dále následuje SWOT analýza Agentury-D, s.r.o. a analýzy jejich 3 hlavních konkurentů.Práce je zakončena celkovým zhodnocením získaných poznatků a doporučeními jak vylepšit konkurenční postavení Agentury-D, s.r.o. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 3472081 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova 5-ti faktorová analýza cs
dc.subject strategie podle Kotlera cs
dc.subject Competition en
dc.subject analysis of competing businesses en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's Five Forces analysis en
dc.subject Kotler's strategy en
dc.title Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Agentura-D' s, s.r.o.competitors en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on analysis of competing businesses of Agentura-D, s.r.o. which is specialized on production of technical labels on demand. Work is divided into theoretical and analytical part. First theoretical part describes the terms competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter's Five Forces analysis, analysis of competitive forces based on information gained from specialized literature. The second analytical part is focused on profound analysis of examined company Agentura-D, s.r.o. Its history and products are examined in detail. That is folled by SWOT analysis of Agentura-D, s.r.o. and by analyses of its 3 main competitors. This bachelor work concludes with evaluation of acquired information and recommendations about how to improve competitive position of agentura-D, s.r.o. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20970
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kocourková_2011_bp.pdf 3.311Mb PDF View/Open
kocourková_2011_vp.pdf 764.0Kb PDF View/Open
kocourková_2011_op.pdf 855.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account