Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.
Autor: Smolková, Martina
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro Lázně Slatinice, a.s. Diplomová práce je rozvržena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky strategického marketingového plánování, strategického řídícího procesu. Hlavní část zde zaujímá zejména samotný marketingový plán. Teoretická část nabízí klíčové terminologické pojmy a jejich vzájemné vztahy, které jsou nutné k pochopení dané problematiky. V analytické části diplomové práce je nejprve uvedena charakteristika Lázní Slatinice a.s., dále zde jsou vypracovány následující analýzy: makroprostředí, mikroprostředí. V poslední této části je vyhodnoceno samotné dotazníkové šetření a SWOT analýza. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a sestaveny akční plány pro Lázně Slatinice a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16041
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21308


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
smolková_2011_dp.pdf 3.449Mb PDF Zobrazit/otevřít
smolková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
smolková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet