Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Krčmář, Jakub
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:55:57Z
dc.date.available 2012-03-09T18:55:57Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16185
dc.description.abstract Práce je analýzou využití sociálních médi pro malé a střední společnosti na příkladu dvou vybraných firem. Teoretická část pokrývá teoretický základ a klíčové pojmy, rozebírá sociální média a popisuje vybrané sociální sítě. Cílem praktické části je poté, na základě srovnání malých společností Youngprimitive a Veneo, potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy, dát problematice jasný závěr a doporučit zlepšení. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2140774 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject uživatelsky generovaný obsah cs
dc.subject male a střední podnikání cs
dc.subject word of mouth cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Flér cs
dc.subject Social networks en
dc.subject social media en
dc.subject e-marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject internet en
dc.subject user generated content en
dc.subject word of mouth en
dc.subject Facebook en
dc.subject Fler en
dc.title Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti cs
dc.title.alternative Social Networks and their Use for Small and Medium-sized Companies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krutil, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This work is analysis of possibilities of usage of social media for small and medium-sized companies based on direct comparison of two chosen companies. Theoretical part covers theoretical basis and key terms, explains social media and describe chosen social sites. The goal of analytical part is to prove or denial the hypotheses on the base of comparison of two small-sized companies Youngprimitive and Veneo. And give a clear conclusion and recommendation for future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18755
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
krčmář_2011_bp.pdf 2.041Mb PDF View/Open
krčmář_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
krčmář_2011_op.doc 795Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account