Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"
Autor: Lutonská, Vladimíra
Vedoucí: Scharfová, Ivana
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16187
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21124


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lutonská_2011_bp.pdf 3.417Mb PDF Zobrazit/otevřít
lutonská_2011_vp.pdf 674.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
lutonská_2011_op.pdf 811.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet