Spotřebitelské chování v segmentu "Singles"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování v segmentu "Singles"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování v segmentu "Singles"
Autor: Tlusťák, Adam
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Fenomén. Není patrně vhodnější slovo, které segment singles popisuje výstižněji. Lidé pat-řící do této skupiny jsou v České republice zastoupeni stále hojněji, jsou výbornou cílovou skupinou. Díky své ekonomické síle a nákupnímu potenciálu představují pro obchodníky jeden z klíčových zdrojů, na které se zaměřují. Lidé této kategorie jsou v zahraničí známí již po několik desetiletí, na území naší země pak o sobě dávají vědět až v posledních dvou dekádách, kdy se jim věnuje pozornost. Singles se vymykají zažitým historickým modelům, čímž se boří po staletí zažitá forma konvenční rodiny a rodinného života. Cílem této práce je přesně vymezit a definovat cílovou skupinu singles, stejně jako obecně charakterizovat nákupní a spotřebitelské chování zákazníků. V praktické části bude pozor-nost věnována praktickým zvyklostem nákupního rozhodování singles. V projektové části pak bude interpretována a vysvětlena provedená výzkumná sonda. Cílem sondy je vysvětlit vztah panelu respondentů kategorie singles ke zvyklostem, potřebám, prioritám a postoji při výběru dovolené, a také na základě zjištěných informací navrhnout marketingový mix a možné marketingové přístupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16194
Datum: 2011-09-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18616


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tlusťák_2011_dp.pdf 500.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
tlusťák_2011_vp.zip 85.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
tlusťák_2011_op.doc 132.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet