Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.
Autor: Kučerová, Michaela
Vedoucí: Urban, Václav
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. Součástí této práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, představení nových trendů v marketingové komunikaci a analýza konkurence. Na základě provedené analýzy současné úrovně marketingové komunikace budou navržena možná doporučení vedoucí k jejímu zefektivnění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16234
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21613


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2011_bp.pdf 4.779Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2011_vp.pdf 790.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2011_op.pdf 836.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet