Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?
Autor: Zibura, Jiří
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je popis možností využití sociální sítě Facebook pro reklamní účely. Teoretická část práce je zaměřena na internet a internetovou reklamu. Také přináší po-drobnou charakteristiku uživatele internetu. Práce dále srovnává reklamu na internetu s tradičními formami reklamy a ukazuje její výhody a nevýhody. Praktická část je orientována přímo na Facebook a jeho komerční využití. Součástí práce je reklamní kampaň pro kosmetický salon provedena prostřednictvím Facebooku, její vyhod-nocení a porovnání s jinými formami internetové reklamy. Na konci práce jsou uvedeny výsledky vlastního výzkumu na téma "Fenomén reklamy na Facebooku".
URI: http://hdl.handle.net/10563/16259
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18786


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zibura_2011_bp.pdf 2.295Mb PDF Zobrazit/otevřít
zibura_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zibura_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet