Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů
Autor: Nguyen Thanh, Hieu
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16382
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21277


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nguyen thanh_2011_dp.pdf 1.427Mb PDF Zobrazit/otevřít
nguyen thanh_2011_op.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet