Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přesun brněnského nádraží jako téma politického marketingu
Autor: Smetana, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce shrnuje základní teoretické přístupy k politickému marketingu a aplikuje je na konkrétní téma odsunu brněnského nádraží. V praktické části práce mapuje vývoj politického trhu v závislosti na tématu odsunu brněnského nádraží, identifikuje hlavní pra-vidla pro využití tématu dopravních staveb v politickém marketingu a prostřednictvím rozhovorů s politickými lídry srovnává doporučená východiska s reálnou situací na politickém trhu v Brně v období od roku 2002 do roku 2010. Cílem práce je stanovit praktická vodítka pro politické aktéry při využívání potenciálu tématu dopravních staveb při uplatňování politického marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16429
Datum: 2011-09-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18666


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
smetana_2011_dp.pdf 3.393Mb PDF Zobrazit/otevřít
smetana_2011_vp.doc 119Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
smetana_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet