Marketingová strategie neziskové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie neziskové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie neziskové organizace
Autor: Vymětalová, Zdenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: V této práci se zabývám marketingovou strategií neziskové organizace. První část práce je věnována teoretickým podkladům: charakterizuji zde neziskový sektor a marketing v neziskových organizacích. V analytické části je popsán zadavatel diplomové práce, jsou stanoveny cíle výzkumu, hypotézy, metody práce a je proveden výzkum. V projektové části je uvedeno vyhodnocení výzkumu, ze kterého vyvozuji odpovídající závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16457
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vymětalová_2011_dp.pdf 1.342Mb PDF Zobrazit/otevřít
vymětalová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vymětalová_2011_op.doc 113.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet