Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti
Autor: Lapčíková, Eva
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace. V této části práce je také věnována kapitola ne tématu nejznámější guerillová kampaň v ČR. V projektové části jsou navrženy tři guerillové reklamní kampaně pro taneční školu Nancy v Uherském Hradišti. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16482
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21080


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lapčíková_2011_dp.pdfZablokované 2.183Mb PDF
lapčíková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lapčíková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet