Řízení image velké firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Řízení image velké firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Řízení image velké firmy
Autor: Vyoralová, Sandra
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika. V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image. Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image, analyzuje výzkumy image T-Mobilu. Poslední část-projektová, se zabývá možností jak ještě efektivněji řídit image a zlepšit tak celkový obraz společnosti v očích zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16576
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18433


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vyoralová_2011_dp.pdf 10.57Mb PDF Zobrazit/otevřít
vyoralová_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vyoralová_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet