Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.
Autor: Bajzová, Beáta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Prostredníctvom diplomovej práce analyzujem situáciu vo vybranej spoločnosti, Hotel GARNI, z hľadiska vzťahov so zákazníkmi. Diplomová práca sa zoberá návrhom projektu zavádzania systému CRM do spoločnosti Hotel GARNI, s.r.o. Cieľom tohto projektu je vytváranie a udržovanie vzťahu so zákazníkmi a vytvorenie konkurenčnej výhody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16580
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 20739


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bajzová_2011_dp.pdfZablokované 1.589Mb PDF
bajzová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bajzová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet