Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči |
| Autor: |
Trnková, Barbora
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí v České republice. Uvádí funkci kulturních institucí v cestovním ruchu a charakte-rizuje jejich návštěvníka. Zabývá se popisem forem marketingových komunikací využíva-ných v kultuře. V praktické části analyzuje produkt, návštěvníky a konkurenční prostředí Městské galerie Hasičský dům v Telči. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16587
|
|
Datum:
|
2011-05-13 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet