Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Autor: Kubíčková, Eliška
URI: http://hdl.handle.net/10563/16598
Datum: 2011-08-31
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity


Abstrakt:

Prolínání kulturních vlivů, ekonomické i společenské vazby na globální svět a celková vzájemná interakce mezi různými národy již není otázkou budoucnosti, ale stává se jevem zřetelně viditelným i v České republice. Přestože vliv na konkurenceschopnost, spotřebitelské chování či marketingovou strategii podniků je nesporný, marketingové teorie na něj reagují se značným odstupem a zatím velmi pomalým tempem. Podnik, který si je vědom důležitosti role kulturních odlišností, dokáže proměnit oslovení potenciálního zákazníka v nástroj své konkurenční výhody, což má přínos jak v rovině ekonomické, tak i psychologické. Strategické promítnutí kulturních vlivů do marketingového plánu podniku se tedy jeví jako logický proces, díky němuž lze lépe řídit a cílit marketingovou komunikaci. Zahrnutí uvedených vlivů do standardní podoby marketingového plánu však stále není běžnou součástí tohoto dokumentu, což lze přičítat i nízkému povědomí marketingových manažerů o této problematice. Cílem disertační práce je proto zmapování oblasti kulturních vlivů na potenciálního spotřebitele, definování specifických rysů reklamy u sedmi rozdílných produktových kategorií a promítnutí těchto aspektů do obecné koncepce marketingového plánu podniku.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubíčková_2011_dp.pdfZablokované 2.174Mb PDF
kubíčková_2011_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubíčková_2011_op.doc 38Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet