Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje |
| Autor: |
Gregořicová, Kamila
|
| Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16659
|
|
Datum:
|
2011-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18687
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet