Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení firmy Unikov, spol. s r. o.
Autor: Ondráčková, Ludmila
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16714
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21174


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondráčková_2011_dp.pdfZablokované 1.846Mb PDF
ondráčková_2011_vp.pdf 34.13Kb PDF Zobrazit/otevřít
ondráčková_2011_op.pdf 1.329Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet