Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.
Autor: Krejsová, Tereza
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s.r.o., shrnutí jejich sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení sponzoringu a s nimi související náklady a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16723
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22291


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krejsová_2011_bp.pdfZablokované 1.373Mb PDF
krejsová_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krejsová_2011_op.pdf 727.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet