Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.
Autor: Schlezingerová, Andrea
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1673
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3718


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schlezingerová_2006_dp.pdfZablokované 2.301Mb PDF Zobrazit/otevřít
schlezingerová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schlezingerová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet