Marketingový plán firmy Kafé Maté

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Kafé Maté

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Trchalíková, Zdenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:58:41Z
dc.date.available 2012-03-10T01:58:41Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16764
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu, zahrnujícího také časový harmonogram a jeho efektivní využití v praxi. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace ve firmě a následné navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako marketing, marketingové plán, marketingový mix a jiné poznatky týkající se marketingového plánování. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému navržení marketingového plánu, který by byl podle mých úsudků nejvhodnější pro firmu, zabývající se výrobou a distribucí cukrářských výrobků. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost, dále pak analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny SWOT a situační analýza a také návrhy na zlepšení situace. cs
dc.format 60s (90 417) cs
dc.format.extent 2012308 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject situační a SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject communication activities en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject situational and SWOT analysis en
dc.title Marketingový plán firmy Kafé Maté cs
dc.title.alternative Marketing plan of the Kafé Maté company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor is aimed at drawing up a marketing plan, including a timetable and its effective use in practice. The main tasks include analysis of the current situation in the company and the subsequent design of new marketing and communications activities. The theoretical parts are described as concepts of marketing, marketing plan, marketing mix and other evidence relating to the marketing planning. The largest part is devoted to the design of a marketing plan that was in my best judgments for the company, which manufactures and distributes confectionery products. Pivotal is a practical part in which the company introduced at the beginning, then analyzed its current state, which are drawn from the SWOT and situation analysis and suggestions for improvement. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 18134
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
trchalíková_2011_bp.pdf 1.919Mb PDF View/Open
trchalíková_2011_vp.pdf 768.9Kb PDF View/Open
trchalíková_2011_op.pdf 763.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account