Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON
Autor: Marečková, Lenka
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření efektivní komunikační strategie nestátní neziskové organizace Asociace TRIGON. V teoretické části je definován základ problematiky neziskového sektoru, strategického plánování a možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů. Praktická část je zaměřena na cílenou analýzu současných komunikačních prostředků Asociace TRIGON, zdůraznění hlavních problémů a důsledků celkové komunikační koncepce organizace. V projektové části je účelně navržena inovace komunikační strategie Asociace TRIGON prostřednictvím marketingového plánu projektu Vytvoření sociálního podniku Mléčný bar NAPROTI.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16967
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18439


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marečková_2011_dp.pdf 1.194Mb PDF Zobrazit/otevřít
marečková_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marečková_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet