Erotika a sex v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Erotika a sex v reklamě
Autor: Vaculík, Jiří
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší stručnou historickou rekapitulaci vývoje reklamy a tuzemského stavu právní regulace i samoregulace reklamy, dále pak pohled na psychologické působení reklamy a erotiky na člověka. Praktická část se zabývá analýzou dat z pravidelných průzkumů Češi a reklama a srovnáním s vlastním průzkumem realizovaným pro účely této práce. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části je formulován jednoduchý a široce využitelný samoregulační nástroj reklamy uplatnitelný v internetovém prostředí a zároveň doporučení oblastí, ve kterých by měla být posílena státní regulace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17000
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18619


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaculík_2011_dp.pdf 2.363Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaculík_2011_vp.doc 358.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaculík_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet