Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření
Autor: Hoňková, Veronika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajícího internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření ve společnosti Hoňka s.r.o., která se zabývá prodejem náhradních dílů na motorová vozidla, a dále pak osobním a nákladním servisem.Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového marketingu, který dává firmě možnost rozšířit své služby a získat více zákazníků. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení internetového marketingu ve společnosti a to pomocí SWOT analýzy, kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu, a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení internetového marketingu ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1706
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3628


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hoňková_2006_dp.pdfZablokované 1.550Mb PDF
hoňková_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hoňková_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet