Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.
Autor: Pavlíčková, Jana
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Konkurenční rivalita mezi pivovary vyžaduje v současné době aktivní přístup ke zlepšování spokojenosti zákazníků. Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků sudového segmentu se službami a s celkovou spoluprácí se společností Zubr, a.s. a na základě zjištěných skutečností vypracovat projekt zlepšení spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou popsány teorie zabývající se problematikou spokojenosti zákazníků a následně je rozebrána tématika přístupu k zákazníkům a možnosti segmentace trhu. Analytická část je nejprve věnována Porterově analýze a poté je provedena vlastní analýza spokojenosti. Na základě závěrů analýzy je následně vypracován projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků se společností Zubr, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17099
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21282


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlíčková_2011_dp.pdfZablokované 12.59Mb PDF
pavlíčková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlíčková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet