Image vzdělávací instituce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image vzdělávací instituce

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Daňová, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:54:21Z
dc.date.available 2012-03-10T06:54:21Z
dc.date.issued 2011-04-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17121
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou image vzdělávací instituce. Teoretická část vysvětluje prostředí vzdělávacích institucí v ČR, pojem image vzdělávacích institucí, jednotlivé složky a nástroje, pomocí kterých je image budována, techniky a způsoby měření image. V závěru teoretické části je definován cíl práce a hypotézy. Zkoumaným objektem v praktické části je Střední škola oděvní a služeb Vizovice. Je zkoumána její současná image z pohledu různých cílových skupin. Na základě zjištěných skutečností, jsou v praktické části práce nabídnuty návrhy nových komunikačních forem, které by zefektivnily komunikační strategii školy, a tím pozitivně podpořily její image. cs
dc.format 110 s. (103 150 znaků). cs
dc.format.extent 2861366 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject vzdělávací instituce cs
dc.subject střední školy cs
dc.subject základní školy cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject corporation identity cs
dc.subject design cs
dc.subject kultura školy cs
dc.subject vnitřní veřejnost cs
dc.subject vnější veřejnost cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject image en
dc.subject educational institutions en
dc.subject secondary school en
dc.subject primary school en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject Corporation identity en
dc.subject design school en
dc.subject culture en
dc.subject internal public en
dc.subject external public en
dc.subject semantic differential en
dc.subject communication strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Image vzdělávací instituce cs
dc.title.alternative Image of an Educational Institution en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the image of educational institutions. The theoretical part explains the environment of educational institutions in the Czech Republic, the concept image of educational institutions, individual components and tools by which the image is built, techniques and ways to measure image. The aim of work and hypotheses are defined in conclusion of the theoretical part. The examined object in the practical part is the High School of clothing and services in Vizovice. the current image is examined from the perspective of various target groups. Based on the facts, then the practical part of the work proposed possible measures to streamline the school's communication strategy, and thereby promote a positive image. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 18480
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
daňová_2011_dp.pdf 2.728Mb PDF Zobrazit/otevřít
daňová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
daňová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet