SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Zbožínková, Kamila
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:58:07Z
dc.date.available 2012-03-10T06:58:07Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17127
dc.description.abstract Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány do SWOT analýzy firmy. V závěru práce jsou na základě zjištěných skutečností navržena doporučení pro budoucí vývoj firmy a marketingových komunikací. cs
dc.format 70 s. (87 793) cs
dc.format.extent 1423992 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject práce s veřejností cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject obchodní centrum cs
dc.subject nákupní park cs
dc.subject communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotions en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject shopping centre en
dc.subject shopping park en
dc.title SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací cs
dc.title.alternative SWOT Analysis of the Current Situation of the Company and of Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with shopping centres and shopping parks in its theoretical part and depicts marketing mix with its instruments, marketing research and SWOT analysis. In the practical part, the customer analysis focusing on the HANÁ Shopping Centre commu-nication mix perception is made by means of questionnaire and the staff analysis as well. The results of the individual analyses are worked into the company SWOT analysis. Based on the detected facts, some recommendations are suggested for future development of the company and marketing communications at the close of the bachelor thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18731
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zbožínková_2011_bp.pdf 1.358Mb PDF View/Open
zbožínková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
zbožínková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account