Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY
Autor: Ostrčilíková, Klára
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17128
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21281


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ostrčilíková_2011_dp.pdf 6.730Mb PDF Zobrazit/otevřít
ostrčilíková_2011_vp.doc 206.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ostrčilíková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet